Inmiddels ook een nieuwe kachelschakelaar ontvangen.
De kachelschakelaar was doorgebrand waardoor de ventilator niet meer ingeschakeld werd. Na het uitwisselen werkt de ventilator weer uitstekend.
Picture
Bij de zijruit rechtsachter zat ook een gat waardoor het vochtig werd in het interieur en tevens was de rand van het uitzetruitje in de hoek helemaal vergaan. Daarom maar de ruit eruitgehaald en meteen het gat gerepareerd. Hiervoor moesten echter wel alle strips die langs de ramen zitten verwijderd worden.
Picture
Picture
Picture
En meteen maar plamuren zodat het weer klaar is. Spuiten gebeurd net als de achterkant als het weer wat warmer is.
Picture
 
Picture
Het probleem van de te hete motor is inmiddels ontdekt. De waterpomp zat vast waardoor het koelwater niet meer rondgepompt werd door de motor. Een geluk bij een ongeluk is zeker dat de distributieriem niet geknapt is. Deze schuurde namelijk constant over de (stilstaande) poelie van de waterpomp heen. Als dat gebeurd was waren we veel verder van huis geweest. Toch ook maar gelijk een nieuwe distributieriem en waterpomppakking besteld. De waterpomp zelf komt van een leverancier van gebruikte Maserati onderdelen.
 
Vandaag meer geslepen en ook geplamuurd. Ook gelijk maar de rest van de aandachtspuntjes aan de achterkant meegenomen zodat straks alles in 1 keer gespoten kan worden. Daarna alles eerst in de filler gezet zodat goed zichtbaar wordt wat er nog geschuurd moet worden.
Picture
Picture
Na de filler is de primer aan de beurt, nu is goed te zien hoe het straks weer gaat worden. Het spuiten gaan we ook zelf doen maar daar is het nu nog te koud voor. De tankdop is al wel onderweg om de juiste kleur te laten mengen. Als de temperaturen weer in de dubbele cijfers komen zal de achterkant gespoten worden.